טיפול ביבלות

כאשר מדברים על יבלות עוריות, כגון יבלות ויראליות ויבלות לחץ, מתכוונים להתעבות ושינוי במרקם במקום מסוים על פני העור. בעצם, ניתן להגדיר את היבלות כגידול שפיר של העור.

יש טיפול במגוון סוגי יבלות, לרבות טיפול ביבלת רטובה, יבלת מכנית, יבלת עורית יבשה כמו גם שקיים טיפול ביבלות לחץ עם סדרת תכשירי הטיפול החדשניים מבית זהבה שדה  וכן טיפול ביבלת ויראלית שהוא בעיקרו טיפול רפואי.

לרכישת תכשירי טיפול ביבלות לחץ וביבלות ויראליות גללו  לתחתית העמוד, למידע נוסף צרו קשר.

גורמים להיווצרותן של יבלות

הגורמים להתפתחותן של יבלות עשויים להיות ממקורות שונים:
– יבלת מכאנית – נוצרת עקב לחץ, שפשוף, גירוי.

– יבלת וירלית – כשמה כן היא, נוצרת עקב פגיעת וירוס וגורמת לשינוי צורת העור. טיפול ביבלות ויראליות הוא רפואי.

– יבלת רטובה – נראית כיבלת יבשה, אך בתוכה עלול להיות נוזל (לימפטי, לרוב).

– היבלת העורית היבשה – יכולה לבוא לידי ביטוי כהתעבות יבשה של השכבה הקרנית באופן מוגזם. העור מאד עבה ונראה שונה. כאשר השכבה הקרנית מצטברת, נוצר נגע, שגורם לכאבים ולוחץ על הרקמה מסביב כמו גם שהוא גורם לתחושת אי נוחות. ברוב המקרים, אין פגיעה ברקמה שמתחת ליבלת זו ולכן הריפוי יהיה מהיר ברגע שיוסר החלק הנוקשה.
היבלות היבשות בצורת היפרקרטוזיס, נוצרות בחלק החיצוני של כף הרגל, זאת עקב נעליים לא מתאימות, לוחצות, צרות מדי וכן עקב מגע תכוף עם חומרים סינטטיים, מהם עשויות הנעליים.

נעילת נעלי גומי עלולה לגרום להופעת יבלות ושפשופים. על כן, מומלץ מאוד לגרוב גרביים מתאימות, העשויות מבדים טבעיים ונושמים.

הטיפול ביבלות היבשות – הטיפול ביבלות היבשות הוא עם תכשירים, המכילים תרכובות קרטוליטיות. תרכובות אלו מסייעות להמסה עדינה ויעילה של רקמת היבלת הנוקשה, וקרם למניעה פותרים יחדיו את הבעיה ולא דורשים הסרה אגרסיבית.

באמצעות יישום התכשירים מבית זהבה שדה, ניתן למנוע הופעה של יבלות יבשות, יובש באזור העקב, סדקים העלולים להוות פתח לחדירת חיידקים, וירוסים ופטריות.
אצל אנשים שחולים במחלות מסוימות כמו: סכרת, הפרעות בכלי הדם, מחלות במערכת החיסון, עיוותים במבנה כף הרגל והאצבעות, היובש עלול להוות סכנה למצב הבריאות הכללי, כיוון שכל חדירה של חיידק, וירוס או פטריה, עלולים להתפתח ולגרום למצבים מורכבים מאד,הדורשים טיפולים רפואיים קשים ומסובכים.
על ידי מחשבה לטווח ארוך ותכנון נכון, מניעת הבעיה בשלבים התחלתיים, ניתן למנוע הרעה במצב ולשמור על כף רגל בריאה. הרבה יותר פשוט למנוע את הבעיה או לטפל בה בשלב ההתחלתי, מאשר לטפל בה במצב קשה ומוזנח.

היבלת הוירלית  למרות שהשם דומה, מקורה בגורם אחר לחלוטין.
אלה נגעים מדבקים ומתרבים ונגרמים עקב חדירת וירוס לתוך שכבות העור, היווצרות נגעים אופייניים והם לא נרפאים בעקבות טיפול קרטוליטי. טיפול ביבלת ויראלית דורשת התערבות רפואית, לפי ראות עיניו של הרופא. לעיתים קרובות, טיפול ביבלת ויראלית כרוכה בצריבה בחנקן נוזלי –  טיפול רפואי בלבד. הרופא יאבחן, אם מדובר ביבלת וירלית או ביבלת, שמקורה בהיפרקרטוזיס.

Verucca vulgaris – אלה יבלות פשוטות, שלרוב מתפזרות על איזור כף היד והאצבעות. ניתן לראות, נגע מוגבה מעל העור.

Verucca plana juvenilis  – לרוב בגיל הילדות והנוער, פיזור על כפות הידיים והאצבעות ולא נראית הגבהה מעל העור.

Verucca plantaris – מאד דומה ליבלת היפרקטוטית וחשוב מאד לדעת להבדיל ביניהן.
על מנת למנוע הדבקות בוירוס, הגורם להופעת יבלות, יש לשמור על היגיינת גוף נאותה, להשתמש בתכשירים המיועדים לטיפוח, טיפול ביבלת ויראלית, מניעה ופתרון בעיות של העור בכפות הרגליים והידיים.טיפול ומעקב מקצועי, ביקור תדיר ומסודר אצל אנשי מקצוע, כל אלה יעזרו למנוע הופעת יבלות יבשות, הגורמות לכאבים ואי נוחות, כמו כן, בעל המקצוע יידע לאבחן, כאשר מדובר במחלה וירלית ולהפנות לרופא בהקדם האפשרי.

טיפול ביבלות לחץ

טיפול ביבלות לחץ נעשה על ידי תכשיר WARMLEX  (הוורמלקס) פילינג איזימטי המיועד להסרת השכבה הקרטוליטית. כמו כן, טיפול ביבלות לחץ נעשה גם על ידי מריחת קרם ALGALEX FORTE  (אלגלקס פורטה) על מנת למנוע חזרת טיפולים נוספים.

שימוש נכון בתכשיר זהבה שדה המיועדים לטיפול ומניעת בעיות בכף הרגל, יעזור למנוע הופעת מחלות ובעיות וגם אם הם הופיעו – לטפל בהן באופן יעיל ומהיר ככל האפשר.

זכרו – כף הרגל היא הבסיס שלנו ותמיד צריך לשמור עליה ולטפל אותה!

לקבלת מידע נוסף אודות טיפול ביבלות לחץ ויבלות ויראליות צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

  • קלירקס-30- זהבה שדה
    CLEAREX 30ml
    206.00
  • קנדיקלירס פורטה-זהבה שדה-
    CANDICLEARS FORTE 120ml
    515.00
  • קנדיקלירס
    CANDICLEARS 60ml
    280.00

/ 5.

צרו קשר

השאירי פרטים ונחזור אלייך לשיחת ייעוץ

שיתוף:
Shopping cart
Start typing to see products you are looking for.

עכשיו רק לנרשמות באתר!

חולמת ללמוד את אחד ממקצועות היופי?

הצטרפי לאחד מהקורסים שלנו ותקבלי קורס שעוות מקצועי במתנה!

השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם: